Bardzo Wam Dziękuję za te wspaniałe komentarze ;* Kocham W;as i wiele to dla mnie znaczy *.* Jeżeli na czyimś bloga zaobserwowanym przeze mnie nie komentuje to znaczy, że nie mam czasu. Nauka, dodatkowe zajęcia itd... Zrozumcie /

piątek, 23 maja 2014

PRZEPRASZAM

Bardzo was przepraszam, ale nie umiem dokończyć tego opowiadania... Przykro mi, ale chyba ... nie! Nie usuwam! Ale myślę, że go zawieszę. Nie dokończę go (historii), bo ... nie wiem jak. Znaczy, jakiś tam pomysł mam, ale boję się, ze się nie nada.... Baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo was prze-pra-szam!
Kocham was, pamiętajcie <3
Blancowaa <3
PS Decyzja jeszcze nie podjęta

6 komentarzy:

  1. :'( Smutam....
    :'( Ale mnie wystraszyłaś... Myślałam że usuwasz :)
    Też cb Kocham i mam nadzieję że tu wrócisz :)
    Ja też zawiesiłam blog (Leonetta-nowa.blogspot.com) i nie mam zamiaru go odwiesić :D
    Buziaki Kochana❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dlaczego go nie odwiesisz??
    ;'C

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do pytania Tini? :(
    A co do Cb Tini mam nadzieję, że szybko wrócisz ;*
    Będę czekać ;3
    Całuję ;*
    /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ;c Wciągnął mnie twój blog :) Gdy Tini się cieszyła ja szczerzyłam się do ekranu xD A gdy Leonetta przechodziła trudne chwile ja smutałam. Chciałam przez to powiedzieć, że twój blog jest świetny. Ja będę czekała :) A jeżeli nie masz pomysłu na dokończenie tej historii to może zacznij nową ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki pomysł... Wiesz co? Chyba napiszę epilog i dodam nie długo prolog. Dziękuję <3 Kinga ;***
    Blanco <3

    OdpowiedzUsuń