Bardzo Wam Dziękuję za te wspaniałe komentarze ;* Kocham W;as i wiele to dla mnie znaczy *.* Jeżeli na czyimś bloga zaobserwowanym przeze mnie nie komentuje to znaczy, że nie mam czasu. Nauka, dodatkowe zajęcia itd... Zrozumcie /

środa, 12 sierpnia 2015

Wracam? Nie mam pojęcia...


Witam Wszystkich.

Nie było mnie 3 miesiące. dużo się pozmieniało. Od tego czasu dodałam rozdział z notką na drugim blogu.Od Przyjaźni Do Miłości ~ Leonetta ) 

                          -        Hmmm.... nawet nie wiem co napisać... Zawiesiłam blogi... 
Ale ten rozdział krótko zaczęłam, i przy wolnej chwili dopisywałam po kawałku... Stwierdzam, że długość jest dobra... 
Więc widząc ten post, domyślacie się, że postanowiłam coś dodać. Nie było mnie ok 3 miesiące. I wiecie co? Nawet jeśli bym dalej pisała, to bym tego rozdziału nie dodała.
A jednak. 
Pochłonęła mną książka "Hopeless" i "Losing Hope" autorki Colleen Hoover.
I dam sobie rękę uciąć pisząc, że one są niesamowite. Genialne. Piękne. 
Zakochałam się w tej serii i zupełnie inaczej podeszłam do spraw z bloggerem.
Po słowach autorki, mówiących, że jej marzenie z dzieciństwa się spełniło, wracając do niego po latach, pomyślałabym, że dlaczego nagle miałabym ja stracić tę szansę?
Notka się przedłużyła. Trudno xd.
Nie chcę stracić tej szansy.
Nie wiem jak na razie, czy chcę wrócić do bloga "Życie Martiny", albo "Nienawiść jest siłą przyciągającą tak, jak miłość".           -

Nie jestem jeszcze niczego pewna.
Ale się nie poddam.
Będę się starała dodawać posty przynajmniej co jakiś czas. 
Albo zacznę nową historię ?
Już sama nie wiem...
Piszcie. odpowiadajcie. komentujcie... 
Jestem ciekawa waszej reakcji :)


2 komentarze:

  1. Pierwsze, żebym nie zapomniała, zmień datę tego posta bo jest 3 w kolejce a powinien być pierwszy :)
    I tak, wróć wróć!!!
    Jesteś moją motywacja, zacznijmy razem <3
    i bardzo się cieszę ze się nie poddasz ♡
    Czekam na nexta!
    Buziaakiii,
    Cis ;**

    loveislikemagictry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Kochana, zaskoczyłaś mnie :DD
      Bardzo Tobie dziękuję <33
      Wiem o tych 2 rozdziałach. aktualizowałam je i wyskoczyły na samą górę ;/
      Zrobię to ;))
      I oczywiście!! Razem, nie poddajemy się, brniemy przez to <3
      Jeju, tęskniłam ;**

      Usuń