Bardzo Wam Dziękuję za te wspaniałe komentarze ;* Kocham W;as i wiele to dla mnie znaczy *.* Jeżeli na czyimś bloga zaobserwowanym przeze mnie nie komentuje to znaczy, że nie mam czasu. Nauka, dodatkowe zajęcia itd... Zrozumcie /

niedziela, 1 lutego 2015

Rok bloga ! ;D ;*


Wytrwaliście ze mną ten cały długi rok. Bardzo chciałam Wam podziękować za komentarze <3 Dzięki bloggerowi i w dużej mierze Wam wybrałam swoją drogę. Pokochałam pisanie, zaczęłam czytać więcej książek. Przez ten rok dużo się zmieniło. Mamy inny wygląd bloga, inaczej też piszę rozdziały. Staram się bardziej szczegółowo wszystko opisywać, jednak nie zawsze mam taki dobry humor ;/ Napisałam dla Was 1 część One Shot'a, o której kompletnie zapomniałam xd Nie mam pojęcia, czy ją dokończę, gdyż nie wiem co dalej napisać. W ankiecie z zapytaniem czy ktoś z Was weźmie udział w konkursie na OS, 7 osób zaznaczyło odpowiedź "TAK", a 6 "NIE". Byłoby mi miło, gdybyście pod tym postem napisali, czy jednak bierzecie udział. Jeśli ktoś by chciał, to mógłby wykorzystać właśnie tą pierwszą część o nazwie "Przyjaźń damsko-męska istnieje... do czasu". Chciałam bardzo podziękować za 3 nominacje do Liebster Blog Award na tym blogu. Za wsparcie, które dostaję od Cis ;* To miejsce na zawsze pozostanie w moim sercu. Każdy komentarz z Waszej strony sprawia, że nawet jeśli mam zły humor, na moich ustach widnieje uśmiech. Nie piszę tego, by Wam 'słodzić' czy coś takiego, tylko by Wam podziękować za ten wspaniały rok. Wiem, że większość z Was wyłączyła tą stronę po przeczytaniu pierwszego zdania xd Dokładnie rocznica mija jutro - 2 lutego 2015 roku. W dzień moich urodzin <3 Cieszę się, że mogę ją obchodzić w tak ważnym dla mnie dniu :) Ta data będzie miała teraz dwa znaczenia. Myślę, że kolejny rok będzie równie nagromadzony takimi niezwykłymi zdarzeniami, jak ten. Pamiętam, że jak zaczynałam, to jeszcze się śmiałam, że takiego badziewia nikt nie przeczyta. A tu bum! ;d Przez te 365 dni uzyskałam ok. 10 tysięcy wyświetleń ! <3 I to wszystko osiągnęłam dzięki Wam ^.^ Zabieram się do napisania rozdziału 12 z sezonu 3. Postaram się go napisać długiego, by zaznaczyć Naszą długą pracę przez rok 2014-2015 :)

Pozdrawiam, Buziaki ;* 

4 komentarze:

  1. Gratuluję ♥
    O i sto lat kochana tak wcześniej, żeby nie zapomnieć :*
    I jeśli znajdę jakiś pomysł, wezmę udział w konkursie :D
    Jeszcze raz Gratuluję i sto lat, wytrwałości :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Numerki bo się zgubie.
    1) Gratuluję kochanie z całego serca <3
    2) Sto lat! Wszystkiego najlepszego, dużo uśmiechu, szczęścia, miłości , spełnienia marzeń! <3 <3
    3) To nie ty dziękujesz nam tylko my tobie! DZIĘKUJĘMY!
    4) Każdy sie zmienia, grunt to się nie poddawać <3
    5) Jestem z cb dumna!!!
    6) Co do OS, ja bardzo chętnie, mg wykorzystać tą pierwszą twoją część?
    7) Jakie tam wsparcie...ja po prostu cię uwielbiam !
    8) Kocham Cię mucho mucho <3 Ja jeszcze do cb na priv nie napisałam? XD
    9) Masz takie same statystyki jak ja <3
    10) Oj tak, czekam na tego nexta!!
    11) Jak coś możesz na mnie liczyc.
    12) Nie dość że wspaniała z charakteru i wytrwała to jeszcze piękna!!
    Jak coś to wal do Cis bo Cis cię uwielbia!
    Kocham xx
    Cis ;**



    loveislikemagictry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochana... xd <33
      1) 2) DZIĘKUJĘ <333
      3) Ale bez Was by tego nie było <3
      4) Szczera prawda . ;)
      5) Oj <333
      6) Oczywiście!! ;D
      7) Weź, bo zacznę ryczeć xd ;_;
      8) Oj, nie xd
      9) Się złożyło xd ;) Gratuluję ;*
      10) Niestety ... dzisiaj go nie dodam. Ale w ciągu najbliższych kilku dni go dokończę i wstawię! :)
      11) Bardzo dziękuję <33 Za wszystko .
      12) Bez przesady, okey?.
      Bardzo, bardzo, bardzo mocno ściskam ;*** <333
      Kochanie dziękuję za życzenia, za miłe słowa, za to, że dajesz mi coś do czytania xd ;* <33
      Pozdrawiam ;***
      Kocham mocno <333

      Usuń